Wednesday, December 23, 2009

AKU SUDAH SEMAKIN JAHAT!!!

1st skali ak nk mntk maaf kepada sume kwn2 ak x kire la di mne2 sj korg berada............SORY SGT2!!!!! ak pn xtau mcm mne ak nk mntk maaf lagi dan mst korg pn dh naik menyamph dgn maaf ak ni.......sbb slalu sgt kot ak mntk maaf...kwn2 byk tlg ak dlm pelajaran, tlg ak mse ak ssh, tlg ak mcm2 la......korg mmg byk tlg ak tp ak ni je yg x reti nk hargai....nape azzah jd mcm ni????sape yg ajar azzah jd mcm ni????? setahu ak pn family ak sume ok2....ak ni je...hmmmmmm

ak dh kecewekan rmai kwn2 ak...ak dh wt rmai kwn2 ak terasa dgn ak...termsk la yg terbaru...sory!!! AKU SUDAH SEMAKIN JAHAT!!! ak pn xtau la nape ak jd mcm ni....nape?nape?dan nape? kdg2 ak pn terasa yg ak ni dh berubah...kdg2 ak pn xphm ape yg ak nk dan ape yg ak wt...mcm ad org lain yg masuk bdn ak ni...tp sebenarnye xde sape2 pn yg masuk...ak sorg je yg wt diri ak mcm ni...AKU SUDAH SEMAKIN JAHAT!!!

FIQ, i'm so sory!! ak x ptt wt mcm tu kt ko.......ak pn xknl diri ak sndr...ak confius, geram dgn diri ak...ko mmg baik...tp ak je yg sia2kan org yg baik mcm ko......mse ak ssh ko ad tlg ak...tp...mse ko ssh dan perlukan kwn ak xde dgn ko...ak slh dan ak ptt wt mcm tu....AKU MNTK MAAF!! AKU SUDAH SEMAKIN JAHAT!!! ape2 pn ak mntk maaf dgn ko...ak slh dan ak xkn slhkan ko klu ko mrh ak sekali pn....sbb ko berhak wt mcm tu...tp terime kasih sgt sbb ko byk tlg ak mse ak ssh dan ak mntk maaf sb ak x wt mcm tu kt ko dan ak x jd mcm ko utk ak support ko....SORY!!!(",)

4 comments:

--[LEYYANNA]-- said...

azza.. knp nih...ape yg dah jadi nih azza... erm.. saba je ek...

syafiq effendi faliq said...

rilek2, ko tak jahat pun, cumer perlukan sedikit masa nak defrag balik diri ko akibat beberapa peristiwa, insyaallah, nanti oklah balik tu, gud lak ye,wassalam.....

AzZa said...

i hope so.....

Masterslay23 said...

rilek lah..nobody is perfect..semua orang pernah wat salah..