Saturday, June 5, 2010

Nape.......................??


Nape la mst mcm ni.....??sdih la mcm ni...asyik gdh je...kite fmly kn...smpai bile asyik nk gdh n slh sangke?smpai bile nk tikam fmly sndr dr blkg?smpai bile nk pura-pura dpn fmly sndr?smapi bile nk berebut?aku x suke mcm ni!!!!aku x suke fmly aku mcm ni!!! Aku dh x larat nk pura-pura n wt2 seronok dpn fmly sndr....AKU DH PENAT!!!!
Bile ko nk sdr????bile ko nk stop mengade2??aku benci bile ko wt perangai!!nyampah!!mcm budak kecik!!padehal ko tu nk tua, dh beranak!!x sdr diri g ke??ko mmg pndai berckp dpn org, ckp psl Islam, hukum hakam...tp ko sndr x jg semua tu...ko x lyk ckp bnd2 tu pd sesiapa pn....!!ko x lyk!!suami ko sama je...pndai ckp dpn org..tp perangai ntah ape2...korg ni dpt hidup sbb ada tok je...tp aku diam je sbb aku hormat korg yg tua dr aku..tp bile lama2 korg mcm ni wt aku rasa nyamph!!meluat!!tlg la sdr diri tu...............tlg la....jgn la kolot sgt..!!jgn la gedik sgt...!!ko bkn bdk kecik g............xyh nk manje2 dh.......

4 comments:

EkiN JohaN said...

aza....

Masterslay23 said...

sabar..bio je dengan kerenah dorang...just pendam je..utk fmly..

yat218 said...

sbr jela aza..
stiap mslh ade penyelesaiannyer nt..
ni sume ujian tuhan nak tgk sejauh mane tahap kesabaran kite..
jgn sedih2 k..

AzZa said...

in2 : ye in2..........(",)
maspul : sbb fmly la ak diam je...
yati : ak mmg bleh sbr..tp diam2 ak pn ad tahapnye.....