Tuesday, August 11, 2009

PUTIH...

Putih....a.k.a Si Putih...Kucing kesayangan aku dah mati.......!! Waaaaaa.....Sedihnye!!! Aku sayang gile kat kucing aku tu...Ayah aku pun sama..Yang paling aku tak sangka nape de mati kene langgar???? Padehal selama ni die pandai je lintas jalan..Ayah aku call n cite pasal die beberapa hari lepas..Ayah aku macam sedih je...Yela, ayah aku pun sayang gile kt kucing tu...Yang paling sedih bagi ayah aku (ye kot ayah aku sedih....ntah la..) lagi sekor kucing yang manje dgn ayah aku mati...Yang ni bukan kene langgar, bukan sakit....Mati macam tu je..Aku rasa kucing yg lg 1 tu (a.k.a Bob) rindu kat putih kot..Sebab 2 ekor tu mmg kawan baik......Sedihnye aku...!!Aku pasti rindu kat kucing aku tu.............

(beberapa ari ni aku mimpi Putih!!! Waaaaa...)

2 comments:

EkiN JohaN said...

ko mimpi putih?
agakye putih pun rdu kt ko gak
al-fatihah utk putih dan bob

syafiq effendi faliq said...

kan betul kata2 aku haritu, kucing kalau nak mati, dier tak nak tuan dier nampak, so dier siap2 menjauhkan diri,wallahualam.....

(aku tengok anjing terjeropok masuk bawah kereta orang kena langgar pun aku menjerit tak tentu pasal dalam keter maser mak aku bawak, seb baik anjing tu idup lagi)