Saturday, July 25, 2009

CUTI...

Sebelum tu..........Salam semua...Dapat gak aku online dan update blog aku ni...Sebab.....AKU KAT RUMAH!! Semalam (Jumaat, 24/7) UiTM umumkan semua kampus UiTM kene tutup..Aku pun x sure la nape Puncak kene tutup..Sama ada nak samekan dengan semua UiTM atau memang ditutup sebab H1N1. Hm...Ape2 pun best gak dapat gak aku blk rmh...Bahaye btol la H1N1 ni...Dah ramai yang kene ni..Aku ni pun baru bak dari demam..Tapi dah pegi klinik doktor cakap demam biase je..Alhamdulillah!!! Dapat cuti seminggu ni....Ada la peluang utk rehat jap kat rumah..Seminggu pn seminggu la...Dapat gak cuti..Kepada semua kwn2..Jgn lupa balik Puncak 2/8 ni yek!!! Jgn cuti lebih2 lak....hehe Selamat Bercuti kepada semua kwn2 yg cuti!!

5 comments:

yat218 said...

hai azza....
ko la virus dlm kls arab kan..
hehe..gurau jer tau, jgn marah...

aku pn dh terkena virus2 dari puncak..
skrg aku dmm...
tapi dh gi klinik kat puncak aritu..
dctr ckp dmm biase...

tapi kat puncak mmg dah ade 7 org yg positif H1N1....

harap2 pas naik cuti ni sume dah sihat la kan...
aku takut berjangkit2..

Syafiq Effendi Faliq Alfan (SEFA) said...

giler tul uitm kena tutup, pelik aku, nak kater pasal makan benda haram tu, uitm banyak yang melayu, mungkin ader ba** hutan yang sesat kot kat situ, so terjankit la kat semua orang.......

AzZa said...

ak pn xtau la cne sume bnd ni bleh terkene kt uitm..mgkn virus tu dh merebak melalui udare kot...

Anonymous said...

mungkin h1n1 merebak melalui virus internet..

haha~

AzZa said...

eh,rusydi..klu H1N1 tu merebak melalui tenet, pttnye ko la org 1st yg kene....hehehehehehhehe