Monday, November 23, 2009

Kek..


Buat pertama kalinye aku buat muffin coklat....hehe walaupun agak ketinggalan bagi kaum2 pmpuan tapi aku dgn rasa gembiranya kerana dapat buat muffin.hehe...Mesti ramai yg gelakkan aku sbb budak skolah rendah pn dh ad yg pndai wt muffin.Aku ni je yg ketinggalan skit...hehe walaupun agak tak cantik dari segi fizikal tapi aku rasa sdp je...hehe Aku tanya pndapat family aku pn dorg kate sedap. Alhmdulillah!!! Ada gak orang mkn muffin aku tu even terhangus skit kt bwh...hehe Mula2 saje je tengok resipi kt internet (buat pengetahuan semua aku ni suke tgk mcm2 resipi kt internet. tapi wtnye idak gak...hehe) tibe2 terasa dan tringin nak mkn muffin...So ajak abg g kdai dan beli bahan2....then trus buat...Dengan bantuan adik pmpuan aku maka terhasillah muffin coklat azza, resipi istimewa dari internet....hehe

kepada pencipta resipi asal muffin coklat terima kasih sbb kongsi resipi yg sdp ni dgn sume org.....

1 comments:

syafiq effendi faliq said...

oklah tu, day one, muffin, day two, kek sebesar malaysia! (nak prmote, satu kek, satu malaysia, ho ho ho)