Monday, November 23, 2009

Manik oh manik....

Tadi aku g program anjuran Majlis Pembangunan Wanita, keluarga dan Masyarakat....Mule2 malas nk g tapi opah sdare dh ajak...so g je la...de ckp blaja jahit manik....Ya Allah.....!!manik yg kck tu????leceh btol!!!! tapi xpe la...bleh blaja skit2...sbb aku pn cadang nk jahit manik kt baju raya...so pagi td g la.....bile dh start tu de bg la barang2 yg diperluakan utk jahit manik...Aku tgk ramai2 makcik2 je yg dtg..hehe org mude bp kerat je...then de tunjuk care2....best la gak....tapi rumit + leceh skit sbb bnd tu kck sgt....heheheh macam2 corak de tunjuk..tapi x sume yg aku wt sbb ada yg ssh sgt...x reti aku, bersimpul2...png!!! so aku je la skit2 skadar yg mampu...bleh la...walaupn x cantik dan mahir tapi puas ati ler sbb dh tau skit2..so lps ni bleh la jahit manik sndr.....xyh ssh2 anta kdai org tempah...membazir n buang duit je...heheh ni ad ler aku amik gmb beberapa corak yg aku wt....jgn gelak tau!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

rajen giler ko nie

syafiq effendi faliq said...

okeh, pasni kalau aku nak tempah baju kurung aku leh la mintak kat ko tambahkan maniknya, eh?

AzZa said...

hehe...xla rajin sgt....saje suke2...bnd tu cntk tp tu la....kck gile...sakit mate ak!!heheh

syafiq : oi!!!!!ko ni pondan ke ape syafiq???hahahahahhahha bleh je....tp klu ko ak cas mhl skit la..................huhu