Wednesday, June 10, 2009

Aku Keliru....

Die marah aku ker????????

Aku pun tak tau samada die marah aku ke tak...Sedihnye aku!!!!! Aku salah ke?? Kalau aku salah aku mintak maaf...Kalau aku buat ko terase ke, marah ke, sakit hati ke....AKU MINTAK MAAF!!! Kalau aku salah dan dosa sgt pada ko aku mintak maaf...!!! Tapi kalau ko dh tak nak kawan dgn aku lagi takpe la...Mungkin aku yg salah...Dulu kite ok je...Tapi tak tau la nape kite jadi macam ni...Aku sedih sgt!!! Aku sayang kat ko...Tapi takpe la kalau ko dah tak nak kawan dgn aku dan ada org lain yg boleh teman, sesuai dgn ko...Mungkin aku ni dah di takdirkan utk takde kwn baik...Sebab dulu aku ada jgk kawan baik..Tapi last2 ktorg jd renggang..Aku pun tak tau nape...Salah aku kot...AKU MINTAK MAAF kat sume kawan2 aku...AKU MINTAK MAAF dari hujung rambut sampai hujung kaki, zahir dan batin, dunia akhirat...Sory kalau aku banyak susahkan ko selama ni...Aku just rasa tak sedap hati je bile die mcm tak nak lyn aku...Tapi takpe la..Aku tak nak pakse sape2 utk kawan dgn aku...Aku terime.........

(Aku tak nak cakap sape org tu...Tapi kalau org tu tau AKU MINTAK MAAF!!!!)

6 comments:

EkiN JohaN said...

xpe2..
ak maafkan ko.
haha.
tp bkn ak kn org tuh.
rilek la aza, myb de sumting yg xkne ngn dia.
if tol la dia kwn kte,
1 day mst dia dtg cri kte blk.
ok dear?

MiEzA said...

jgn ckp camtu aza...
sume org kn de silap n salahnye...
kan de rmai kwn lg...
btl gak ckp ekin tu...

LaLa said...

em
azz..
klu dia yg ko mksud kn dlm petikan 2 ialah aku...
aku pn nk mintak maaf lerr kt ko...

tp,klu bkn...
hehehe..jgn la susah ati...
kwn kn ramai,...
aku sntiase nk kwn ngn ko..
rindu2 la kt ko...

AzZa said...

Thanz in2, miza, mala.....aku syg korg n rindu sgt kt korg..muah!!!

syafiq effendi faliq said...

teringat maser kat sekolah dulu biler orang suker mintak maaf sebelum stat periksa, aku cukup tak suker, satu sebab nampak macam hipokrit, satu lagi, aku tak nah berdendam dengan saper2 pun, hatta musuh aku pun aku ampunkan salah silapnyer ho ho ho, takper2, kalau ko takder kawan baik, biar aku jadi kawan baik ko yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yer yey eryeryey y ery ey eryer eyrey ye reyey eer?

AzZa said...

hehe bleh gak, bleh gak, bleh gak....hehe TQ fiq!!!