Saturday, June 27, 2009

Langgar..

Hm...Jangan risau..tiada nyawa yang terkorban, tiada badan yang tercedera...hehe Alkisahnya.....

Adik aku yang no.3 tu..Die nak keluar pagi tadi..Die bawak kereta pakcik aku..Duk sedap undurkan kereta..Tiba2 die terlanggar kereta ayah aku.....Doooommm!!! Kemik la depan kereta ayah aku...Aku tak tahu la ape yang rosak tapi ayah aku cakap macam dalam kat tempat enjin tu ada yang patah..Tak tahu la ape yang patah..Abang aku diam je. Tak tahu la die marah adik aku ke tak..hehe Ayah aku cakap adik aku tu berkhayal!! Hmm....nak undur kereta tengok ler betol2!! Buatnye ada orang belakang tu...kan susah!! Nasib baik ada kereta je..Bila adik aku balik je tengah hari tu. Die terus datang kat aku tanya '...ayah marah ke?? yop marah ke??...' hehe cuak la tu...Aku tanya la macam mana boleh terlanggar?? Die boleh jawab '...tak tahu la...' Ish!! Tu je?? Memang sah tengah berkhayal!! Alhamdulillah, takde ape2 benda yang buruk berlaku..Kereta je yang kemik..hehe

Pesanan kepada semua :- bawalah kereta dengan berhati2..Ingatlah orang yang tersayang!! :-)

7 comments:

yat218 said...

adik ko yg poly tu ker azza??
hehe...
len kali hati2 yer..
mungkin dia pk mslh dunia..
huhu..

AzZa said...

ha'a...ntah la..de berangan kot...igt awek..huhu

syafiq effendi faliq said...

biaser la tu budak umur macam tu memangler kuat berangan, eh macam aku ni dah tue sangat jer, hmmm, ntah braper barang famili aku yang aku jahanamkan sebelum ni, ish2.........

AzZa said...

ko ni mmg ganas la fiq...!! ish3...(",)

MiEzA said...

dia lpe nk pandg cemin blakg mse nk undur kut...hehehehe

EkiN JohaN said...

ala..standard la tu langgar kete
ak pn pnh tlanggar gak kete
tu ag r ms nk ke dpn bkn nk reverse.
seb baek xde pape kete tu
nth kete sp pn ak xtau..kui2..
bkn stkt langgar kete je
langgar peraturan pun ak pnh gak
haha =)
pape pun ak sokg adek ko tuh mmg berangan pun ms reverse..

LaLa said...

xpe2..
bese r tu..
tnpe pengalaman,
xd rase kesedaran...
xd timbul penyesalan...

pengalaman mengajar erti kehdupan..
normal r tu..

btol x???