Friday, June 12, 2009

AKU SUKA DIA!!

Aku suke die, aku suke die.......Jeng, jeng, jeng..Aku suke sangat kat binatang ni...HAMSTER!! Comelnye!!! Geram aku tengok die!! Walaupun dapat tengok gambar je..Geramnye rasa..Aku rasa kalau dapat ler hamster tu kat aku dah lame aku picit2 die..hahahahahahah Sape suh comel sgt!! (Hamster tu tak salah pn sbnrnye..hehe) Yang wat aku lagi suke tu tempat die wane PURPLE!! lagi la aku suke...aku kan gile purple!! hehe Satu hari nanti kalau aku dapat jumpa hamster ni siap aku kerjakan!!! hahahahahaha


(comelnye!!!)


(Geramnye!!)

p/s kpd owner hamster - sory yek jgn marah!!! geram aku tgk die..hehe

4 comments:

LaLa said...

isyhhh...
jahat nyer ko ni...
hamster 2 x bersalah pn...
yg ko geram sgt kt hmster 2 ape hal????
nt aku ckp ng hamster 2 jgn nk dok dekat2 ngan ko....
bior dia dok dekat2 ngan aku ni ha...
aku baik...hehehe....

AzZa said...

hahahahahah..ko baik ke???ntah ko lg geram n picit de...hehehe xpe2...sbnrnye ad 2..so ko 1 ak 1 ler..

syafiq effendi faliq said...

er........klien aku dah masuk blog, takder bayaran ker? royalti ker?

AzZa said...

tak de la fiq...tak cukup baget lagi..huhu