Monday, June 29, 2009

Selamat Pengantin Baru..



Selamat Pengantin Baru kepada atok sedara aku yang baru saja bernikah semalam (28/6/09). Walaupun majlis tersangat sederhana tapi meriah dengan kehadiran adik-beradik atok sedara aku (tok-tok sedara aku la..) dan keluarga yang lain. Bagus la jugak tok lang dah kawin..Sekurang2nye tak la sunyi dan ada orang yang jaga makan pakai..Yela, lepas kejadian tok lang jatuh sampai muka bengkak. Tak ada orang pun mase tu..Anak-anak tok lang pun semua kat KL..Setahun selepas isteri tok lang meninggal sebab kanser so, sekarang tok lang ada teman..Isteri tok lang pun dah lama duk sorang lepas suami die meninggal secara mengejut 8 tahun lalu. Hm....Bertambah la sorang lagi keluarga kami...Dulu tok lang ada 4 orang anak je. Tapi sekarang dah ada 8 orang..hehe Dah bertambah 4 orang lagi...Semoga dengan kedatangan orang baru ini akan berseri lagi keluarga tok lang dan keluarga kami semua...(",)

Kami semua doakan tok lang dan isteri bahagia dan kekal hingga akhir hayat...Amin!!!

(Pengantin pakai baju wane hijau yek..Bkn wane biru (gmb atas)..Yg biru tu ayah aku...hehe)

6 comments:

syafiq effendi faliq said...

sesuatu bermain di minda ku........

AzZa said...

ape yg ko pk tu fiq??? (",)

LaLa said...

sesuatu jgk sdg bermain di pkran ku ni...
huahuahua...

azza,
time ko bl lg..

MiEzA said...

tok lang ko dh kawin...
ko lak ble lg azza??
hehehe...
jgn marah...nti kne jual...

syafiq effendi faliq said...

ntah, aku dah luper dah, ho ho ho.....azzah kawin, biler jumper jodoh dier, ho ho ho, ok tak jawapan aku ni?

AzZa said...

haha...insyaAllah...klu ad jdh ak kwin la...korg pn sme la...(",)

Tq fiq sbb jwbkan utk ak...mmg btol pn...(",)