Tuesday, June 16, 2009

Syukur Alhamdulillah....

Syukur Alhamdulillah......Aku dapat result macam tu....Walaupun tak sebaik mane tapi aku gembira sebab ayah aku puas hati dengan result aku..Cume CGPA aku je yang ayah aku macam tak puas hati sikit...Tapi takpe la kan...Ni je yang aku mampu buat..Alhamdulillah!! Lepas dapat result exam, aku dapat result permohonan degree pulak...Alhamdulillah sekali lagi..Aku dapat melanjutkan pengajian aku ke peringkat Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Sistem Maklumat (IS221). Syukur Alhamdulillah....Aku tak sabar nak jumpa kawan2 aku yang same2 belajar kt UiTM Johor dulu......heheh Kepada semua kawan2 tahniah atas result korang dan kita jumpa di Puncak Perdana...OK!!!!

7 comments:

yat218 said...

tahniah azza.,.
ko dpt pe yg ko nak selama ni..
aku jer kecewa skt..

ainey maryshal said...

congrats aza!!!!!
tp ko dapat smbg kat mane????

syafiq effendi faliq said...

assalamualaikum w.b.t,

alhamdulillah, tahniah, blajo lek lok nanti, jangan nakal2 tau, ho ho ho....wassalam.....

AzZa said...

ala yati.....ko try dl k...ak sntiase sokong ko..caiyok!!!!

AzZa said...

TQ celak...ak dpt smbg kt shah alam...ko cne???

AzZa said...

wslm...TQ fiq!!! insyaAllah ak blaja elok2 n tak nakal2, hehehe..doakan ak k...

Alexandria said...

tahniah azzah..wish u luck..blaja sungguh2 k..jgn lpe aku..:d